Wednesday, February 23, 2011

Aku Dah Berusia 25 Tahun

Salam... Hahah lame sungguh akutak update blog aku ni... Mcm Tajuk post kali ni tahun ni genap umur aku 25 Tahun pada 30hb January yg lepas... Ape Birthday Party??? Hahah agak-agak la dah umur dah 25 pun nk wat birthday party... birthday aku tahun ni dibuat sedikit makan-makan satu family dan doa selamat... 25 Tahun ni dah leh kira suku abad la ye??? hahah ape aku dah capai sepanjang 25 tahun aku hidup??? ape kerjaya aku sekarang??? hah bnyk benda yg aku nk capai start umur 25 ni... antara komitmen aku sekarang memiliki sebuah syarikat yang diberi nama DanialSons Enterprise... ceeewaaaahhhh dah ade company sendiri siot aku ni... mcm tak percaya lak... hahah... ok dibawah DanialSons Enterprise ni aku bukak satu kedai makan yg DNS Cafe lokasi die rahsia... hahah... insyaALLAH dlm perancangan mungkin akan merealisasikan impian aku dari habis sekolah ni buat bengkel sendiri dan mungkin akan diberi nama DNS Garage yg juga dimiliki oleh DanialSons Enterprise... selain dari DNS Cafe & incoming DNS Garage aku jugak part time photographer utk Teng Teng Foto jadi pada sape2 nk kawen leh la cari aku... heheh... erm ape lagi aku nk cite kat korg ye??? nanti2 la klu aku rajin nk bercerita aku update blog aku ni nanti... kang lagi aku cite kat sini abis yang mengarut2 semua aku cite nanti kang... hahah ok la sampai sini dulu aku berharap dan berdoa kepada Yang Maha Esa agar segala urusan yang akan aku lakukan selepas ni akan dipermudahkan serta dimurahkan rezeki... same gak ngan korang klu ader ape2 impian yang belum tercapai jgn la mudah berputus asa... berusaha selagi mampu serta jgn lupa Kurniaan Sesuatu itu Datang Daripada-Nya... insyaALLAH...

No comments:

Post a Comment